Technische ondersteuning

Heeft u een probleem met onze systemen of wilt u graag een tussentijds onderhoud aanvragen? Check onze FAQ of neem contact met ons op via 02 891 00 27 of onderstaande knoppen. We komen binnen de werkdag bij u terug.

Vitaleau FAQ

Er komt geen water meer uit mijn kraan.

De kans is groot dat uw waterstopper open gesprongen is. Dit is een veiligheidsklep met gevoelige sensoren die zich in de buurt van het systeem bevindt, meestal onder de lavabo. Als deze sensoren vocht voelen, springt de waterstopper open waardoor de watertoevoer naar het systeem afgesloten wordt. Omdat deze sensor zo gevoelig is, springt de waterstopper soms open zonder dat er een lek is.

Is er een lek? Neem dan contact op met ons via 02 891 00 27 of bovenstaande knoppen.

Is er geen lek? Volg dan deze stappen.

  • Duw de waterstopper terug dicht tot u een klik hoort. (foto)
  • De waterstopper werkt weer, waardoor u van zuiver water kunt genieten.

Jaarlijks onderhoud aanvragen

Technisch probleem melden